Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'alcaldessa de Santa Eulària respon a totes les preguntes i a la sortida s'ha manifestat "tranquil·la"
I a Eivissa, l’alcaldessa de Santa Eulària, Carmen Ferrer, ha declarat avui als jutjats per mor de la querella presentada pel Grup Policlínica contra l’Ajuntament per presumpta prevaricació, arran de la tramitació d’un centre hospitalari privat i impulsat, a Jesús, per la família del farmacèutic Juan Tur Viñas.
La querella ha estat interposada per Francisco Vilàs, propietari del Grup Policlínica. Carmen Ferrer ha manifestat estar “tranquil·la” i ha recordat que ha anat a declarar ‘voluntàriament’. L’advocat del denunciant, Pedro Horrach, ha confirmat que la batlessa ha respost totes les preguntes d’ambdues parts. L’any 2010 el Consell d’Eivissa va aprovar la declaració del projecte com a d’interès general. L’Ajuntament de la Vila des Riu va donar els permisos d’obres i llicència d’activitat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren