Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La manifestació de dones a Washington contra el govern de Donald Trump pot donar-li el guardó
A Nova York viu una eivissenca que avui podria guanyar el seu setè New York Emmy. Carmen Vidal és una referència en la producció audiovisual d’aquell estat. Retrata l’actualitat social del moment i, en concret, la colònia llatinoamericana.
Vidal és directora, guionista i inclús directora de fotografia. Treballa regularment al magazín televisiu ‘Nova York’, de CUNY TV, sobre la vida dels llatins a la ciutat dels gratacels.
Després de guanyar sis Emmy’s a Nova York, la manifestació de dones a Washington contra el govern de Donald Trump, retratada amb la seva càmera, pot donar-li un altre guardó.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat