L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El llibre és una reivindicació del tacte, del cos i de la sensualitat per crear empatia amb els altres i amb el món
“He tancat els ulls sobre la teva esquena cosida a les vèrtebres d’un desig escalonat. I he llescat un a un tots els plaers per fer-los infinits”.
Són els versos d’Àngels Cardona, poeta i autora del llibre “Carnals, som”, una reivindicació del tacte, del cos i de la sensualitat.
En la poesia d’Àngels Cardona el cos esdevé també una manera de concebre’s, de conèixer-se i d’entrar en contacte amb el món. El llibre, dividit en tres parts (eros, anteros i llindar), analitza les relacions humanes i reflexiona sobre els aprenentatges que es poden adquirir a través de l’amor, però també del desamor.
La poesia d’Àngels Cardona passa també per la lluita i la revolta. A l’arrel de “Carnals, som” hi ha una crítica a la mercantilització del cos i a la capitalització de les relacions.
Àngels Cardona treballa ja en un nou poemari en què, com ja va fer a “Cicle de Carboni”, vol reflexionar sobre la destrucció del territori i el futur de Mallorca.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues