El llibre és una reivindicació del tacte, del cos i de la sensualitat per crear empatia amb els altres i amb el món
“He tancat els ulls sobre la teva esquena cosida a les vèrtebres d’un desig escalonat. I he llescat un a un tots els plaers per fer-los infinits”.
Són els versos d’Àngels Cardona, poeta i autora del llibre “Carnals, som”, una reivindicació del tacte, del cos i de la sensualitat.
En la poesia d’Àngels Cardona el cos esdevé també una manera de concebre’s, de conèixer-se i d’entrar en contacte amb el món. El llibre, dividit en tres parts (eros, anteros i llindar), analitza les relacions humanes i reflexiona sobre els aprenentatges que es poden adquirir a través de l’amor, però també del desamor.
La poesia d’Àngels Cardona passa també per la lluita i la revolta. A l’arrel de “Carnals, som” hi ha una crítica a la mercantilització del cos i a la capitalització de les relacions.
Àngels Cardona treballa ja en un nou poemari en què, com ja va fer a “Cicle de Carboni”, vol reflexionar sobre la destrucció del territori i el futur de Mallorca.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto