Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ara l'equip cerca financiació per dissenyar la propera temporada
El Club Bàdminton Pitiús ja pensa en la temporada que ve. Al contrari que molts altres esports en els quals la lliga s’ha cancel.lat, la Lliga Nacional de Bàdminton va acabar just abans que esclatés la pandèmia.
L’equip encara no pot entrenar de manera normal i els jugadors s’han de conformar fent només preparació física. El que més preocupa al club és el tema econòmic per a la propera temporada.
La bona noticia pel Club Bàdminton Pitiús és que Carolina Marín, una de les millors jugadores del món i medalla olímpica, continuarà una temporada més formant part del conjunt pitiús.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui