Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Tsunami democràtic ha concentrat una manifestació que ha tallat l'avinguda Diagonal durant gairebé dues hores
Càrregues policials i moments de tensió entre els Mossos d’Esquadra i manifestants a Barcelona pel clàssic de lliga Barça-Madrid. Tsunami Democràtic ha reunit 5.000 persones, segons la Guàrdia Urbana, que han tallat l’avinguda Diagonal durant gairebé dues hores.
La plataforma independentista ha repartit cartells que reclamen diàleg amb l’estat i caretes de Leo Messi als aficionats blaugranes que, segons ells, han estat retirades pels efectius de seguretat a l’entrada del Camp Nou.
Aquest partit, que ha començat aquest dimecres a les vuit, s’havia de jugar el 26 d’octubre. 3.000 efectius policials vigilen per evitar aldarulls.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN