Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Tots dos aposten per la digitalització de les aules un cop superada la pandèmia
La cursa cap al rectorat de la Universitat de les Illes ja ha començat. Les votacions encara no tenen data però seran durant el proper mes de maig.
Dos candidats, Carme Orte i Jaume Carot opten a substituir l’actual rector, Llorenç Huguet. Un equip d’IB3notícies els ha sotmès al mateix qüestionari.
Venen de camps que són molt diferents i fan propostes marcades per les seves trajectòries personals. Tots dos aposten per la digitalització de les aules, també un cop superada la pandèmia. També per equips multidisciplinars.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús