Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ara mateix hi ha més de 200.000 persones que han rebut, almanco, una primera dosi
/EFE
163Ara mateix a les Illes Balears hi ha més de 200.000 persones que han rebut, almanco, una primera dosi d’alguna de les vacunes contra la covid.
De tota la població, aproximadament 1.200.000 persones, el Govern ha marcat una fita: tenir vacunat el 70% de la població a l’agost. Els menors de 16 anys, devers 180.000 persones, no entren dins la campanya de vacunació
Dia 20 de gener, fa tres mesos, hi havia devers 16.000 persones que tenien una primera dosi i altres 1.500 que ja tenien les dues, però la xifra és tan baixa que no s’aprecia al gràfic que acompanya aquesta informació.
Ara, 3 mesos després, hi ha 136.026 persones amb una dosi i 66.679 que tenen les dues. En conjunt, aquestes 200.000 persones vacunades. Falten 650.000 persones per arribar al 70%.
Per accelerar aquest procés, jugarà un paper important la vacuna de Janssen. L’Agència Europea del Medicament ha donat el vistiplau perquè s’administri.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis