Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Per als firaires una bona oportunitat per promocionar-se
Els carrers de Llucmajor s’han omplert avui de visitants que NO s’han volgut perdre la darrera de les fires. Després que l’any passat no es pogués realitzar per mor de la pandèmia, enguany, s’ha viscut amb moltes ganes.
Carrers plens de gom a gom i molt d’ambient per la darrera Fira de Llucmajor. L’any passat no es va poder fer per mor de la pandèmia del coronavirus i, enguany, tothom l’esperava amb moltes ganes. Els visitants han pogut gaudir des de conèixer cans autòctons, com els cans de bestiar i els cans de bou. Com també de paradetes de menjar de tot tipus: sobrassada, formatges, mel però també roba, accessoris i complements artesanals. Per als firaires una bona oportunitat per promocionar-se i captar clients.
Però, no només ells en surten beneficiats. Les terrasses dels bars estaven així taules plenes de clients. Un dia important per als llucmajorers. Un dia on la darrera de les fires ha estat la protagonista. Demà, però, tindrà lloc la versió més local, el Firó.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval