El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha enviat una carta a la militància socialista en què defensa la monarquia i el pacte constitucional. A la missiva, el secretari general del PSOE explica que la monarquia parlamentària és a dins de la Constitució, que no es pot trossejar. També afirma que els socialistes són lleials a la Constitució, i que la defensen als bons i als mals moments. Sánchez també ha subratllat que una conducta irregular compromet el seu responsable, no la institució, i que Espanya necessita institucions robustes i exemplars.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa