El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha enviat una carta a la militància socialista en què defensa la monarquia i el pacte constitucional. A la missiva, el secretari general del PSOE explica que la monarquia parlamentària és a dins de la Constitució, que no es pot trossejar. També afirma que els socialistes són lleials a la Constitució, i que la defensen als bons i als mals moments. Sánchez també ha subratllat que una conducta irregular compromet el seu responsable, no la institució, i que Espanya necessita institucions robustes i exemplars.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda