Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
En la carta expressa l'alegria de tornar ser a casa i ha agraït el suport que tot el personal del centre ha donat a la seva família i a ell durant l'ingrés
L’home que va estar ingressat a Son Espases per Coronavirus agraeix l’atenció rebuda per part dels professionals del sistema sanitari. Així ho ha expressat en una carta adreçada a l’hospital, que Son Espases ha fet pública al seu compte de Facebook. En la carta ha explicat que tots els seus amics d’Anglaterra i França, que havien tengut símptomes lleus del virus, s’han recuperat aviat. I ha agraït el suport que tot el personal del centre ha donat a la seva família i a ell durant l’ingrés.
Aquesta és la carta d’agraïment:
”M’alegra confirmar que m’han donat d’alta de l’Hospital Son Espases; el meu estat de salut és bo i som feliç de ser a casa.
Tots els del nostre grup d’esquí, inclosos els 11 a Anglaterra i França, s’han recuperat aviat del virus. Tots hem tingut símptomes lleus i hem requerit tractament mèdic mínim durant el nostre període d’aïllament. Entenem que el virus pot ser perillós per a algunes persones, però també volem compartir fets importants sobre la nostra situació per ajudar a tranquil·litzar la gent.
Vull donar les gràcies a tot el personal de Son Espases que ens ha donat suport a mi i a la meva família durant el temps que hem estat a l’Hospital. Igualment, vull donar les gràcies a tots els professionals del sistema sanitari i de les organitzacions que hi estan relacionades a Mallorca i la Península. Finalment, gràcies pel suport que he rebut de la meva família, dels amics i de la població. Us estic molt agraït.
M’agradaria que es continuàs respectant la meva privacitat i la de la meva família.”
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi