Sánchez ha subratllat que una conducta irregular compromet el seu responsable, no la institució
El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha enviat una carta a la militància socialista en què defensa la monarquia i el pacte constitucional. A la missiva, el secretari general del PSOE explica que la monarquia parlamentària és a dins de la Constitució, que no es pot trossejar. També afirma que els socialistes són lleials a la Constitució, i que la defensen als bons i als mals moments. Sánchez també ha subratllat que una conducta irregular compromet el seu responsable, no la institució, i que Espanya necessita institucions robustes i exemplars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda