Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Un projecte de Voicello, Maria Estelrich i Nathalie Quaiba per conèixer la vida i obra de Bach amb un espectacle multidisciplinari
‘Les suites’ de Johann Sebastian Bach són una de les obres més complexes que un violoncel·lista pot tocar. “Després de molts anys de practicar-les en solitari, em sent preparat per mostrar-les al públic”, celebra Gabriel Fiol, membre del duet Voicello.
Aquest projecte impulsat per Voicello no només ofereix una interpretació musical de les obres. Mitjançant una representació teatral, se’ns presenta també el context vital de Bach des dels ulls de les seves dones, Maria Bàrbara i Anna Magdalena.
La dansa també té un paper fonamental en l’espectacle, en què es recuperen els balls populars que serviren d’inspiració per al músic i compositor alemany.
Aquest dimecres ‘Cartes a Bach’ s’estrenarà a Alcúdia. També es podrà gaudir aquest divendres a Santa Maria i el pròxim dimecres, 30 d’agost, al Castell de Bellver de Palma.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"