Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Es cerca informació relacionada amb l'època de la compra de mascaretes a Soluciones de Gestión
Juli Fuster, en una imatge d'arxiu.
254Novetats en el cas Koldo. El jutge de l’Audiència Nacional, Ismael Moreno, demana una còpia dels correus electrònics d’Antoni Mascaró i Juli Fuster: tots dos alts excàrrecs de l’IB-Salut, de l’anterior govern socialista.
Juli Fuster i Antoni Mascaró varen ser gerent i responsable de compres de l’empresa pública, respectivament. L’Audiència cerca informació relacionada amb l’època de la compra de mascaretes a Soluciones de Gestión. El jutge que ha emès aquestes diligències prèvies vol recopilar els correus d’aquests dos alts càrrecs emesos entre el gener i el juliol de 2020.
El magistrat de l’Audiència Nacional acorda aquesta mesura a petició de la Fiscalia Anticorrupció. També estan citades a declarar en qualitat de testimonis dues inspectores que varen participar en l’auditoria encarregada pel ministre de Transports, Óscar Puente, així com un alt càrrec d’Interior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural