Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El ministre de Justícia, Juan Carlos Campo, torna a demanar que el perdó es vegi "amb naturalitat"
El president del Partit Popular, Pablo Casado, reclama la convocatòria d’un Ple monogràfic en el Congrés perquè el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, informi del possible indult als líders del ‘procés’ condemnats.
El ministre de Justícia, Juan Carlos Campo, ha tornat a demanar que el perdó es vegi “amb naturalitat”. El ministre defensa que aquesta mesura de gràcia està recollida en l’ordenament jurídic i que la decisió del Govern sobre els indults s’ha de veure amb naturalitat i que no suposa un enfrontament de l’executiu amb el poder judicial.
Campo ha comparegut aquest matí en el Senat per a detallar algunes de les línies principals del seu Gabinet. El portaveu del PP li ha reclamat que accepti l’informe del Tribunal Suprem en relació amb els indults.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat