Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
El president del Govern diu que la dreta vol involucionar
Pedro Sánchez ha defensat els seus 8 mesos de Govern i ha fet una crida a la mobilització per les eleccions generals del proper 28 d’abril. La crisi catalana centra bona part de cursa electoral. Segons el president del Govern, la foto de la manifestació de Colón representa la involució d’Espanya. Sánchez ha defensat el PSOE com a exemple de patriotisme.
Això, mentre que Pablo Casado ha acusat Sánchez d’intentar vendre Espanya als independentistes. Casado ha reivindicat que la convocatòria d’eleccions ha estat gràcies al PP, i que això haurà evitat que els socialistes arruïnin el país.
També Albert Rivera ha dit que Pedro Sánchez és un aliat dels independentistes. Rivera ha tornat a demanar a Sánchez si indultaria els independentistes encausats pel procés, si són condemnats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar