El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Es tracta de la quarta moció en democràcia que fracassa
El fracàs de la moció no ha agafat ningú de sorpresa, ja que des d’un principi l’únic suport que tenia era el dels 52 diputats de VOX. I avui ha quedat reflectit en el resultat.
Unes paraules dirigides al Partit Popular, perquè malgrat ser socis, i governar junts en tres autonomies, Pablo Casado no ha dubtat en marcar distàncies amb el partit d’Abascal. El seu sentit de vot era el més esperat. I s’ha decidit per un no rotund.
Un discurs que li ha merescut l’elogi del vicepresident Pablo Iglesias. I que ha obert la porta a una petició per part dels socialistes.
Es tracta de la cinquena moció de censura que es presenta en democràcia. I la quarta que fracassa. L’única que ha prosperat és la de l’any 2018 que Pedro Sánchez va presentar contra Mariano Rajoy.
Per tancar el debat de la moció de censura, el president del Govern, Pedro Sánchez, ha paralitzat la proposta per a la reforma del Consell General del Poder Judicial que havia pactat amb Unides Podem. Sánchez ha fet aquest oferiment al líder del Partit Popular i li ha reclamat que s’assegui a negociar.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle