La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Fundació Pere Tarrés organitza activitats per a infants de famílies vulnerables
Prop de 200 infants de Mallorca de famílies vulnerables han començat els casals d’estiu de la Fundació Pere Tarrés. Tres d’aquests cursos són becats, és a dir, que els pares no han de pagar per dur-los-hi. Es fan a les barriades palmesanes de Foners, Cala Major i Verge de Lluc.
Els casals estan subvencionats pel 0,7% de l’IRPF i una ajuda de la Fundació Sa Nostra-Bankia. A més, se’n fa un altre també a Verge de Lluc a preu simbòlic per a les famílies.
La Fundació Pere Tarrés col·labora amb l’àrea de Benestar Social de l’Ajuntament de Palma per detectar les famílies que poden necessitar aquest servei i també amb escoles de les barriades on es fan.
A més dels casals, a l’agost una cinquantena d’infants més becats per la Fundació gaudiran de la colònia social a Binicanella, a Bunyola.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa