Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

"L'aigua m'entrava per una banda i per l'altra, un desastre"
El fort aiguat que ha caigut durant la matinada d’aquest dilluns ha negat carrers, camps i baixos a Campos. Molts de campaners han passat la nit a l’aire: “Per aquí m’ha entrat aigua, per aquesta finestra també, per davant també, un desastre”, ha explicat Catalina Lladó, veïna de Campos.
A primera hora del matí d’aquest dilluns, s’han hagut de tallar tres vies: la carretera que enllaça Porreres i Campos, la que va de Campos a Santanyí i la de Campos a la Colònia de Sant Jordi. Els bombers han hagut de rescatar vuit persones que han quedat atrapades dins els seus vehicles. Com una parella de francesos que havien d’agafar un vol de matinada… i han quedat a terra.
La batlessa, Xisca Porquer, ha explicat que Protecció Civil, els Bombers i la Policia Local han fet feina en múltiples actuacions, sobretot a finques de fora vila. Porquer demana una intervenció del Departament de Carreteres del Consell de Mallorca, sobretot a la via cap a la Colònia de Sant Jordi, per evitar que es negui tan sovint.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat