Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Les immobiliàries asseguren que les previsions per a aquesta temporada són encara millors que a l'anterior
El turisme de luxe és un valor a l’alça a Mallorca. No ha patit la crisi derivada de la pandèmia, i el sector preveu que la temporada 2022 serà encara millor que la passada. Els turistes cerquen allotjaments exclusius com la mansió que hem visitat a Bonaire, a Alcúdia. Té 3.500 metres quadrats, tot tipus de comoditats i un preu, només a l’abast d’uns pocs.
Passar una setmana en aquesta casa val, en temporada alta, 50.000 euros. Aquest divendres, l’empresa que la lloga ha duit a terme una jornada de portes oberts per donar-la a conèixer entre nous clients potencials. Volen atreure turistes d’alt poder adquisitiu, entre els quals es troben famosos, futbolistes,cantants i, de cada vegada més també, milionaris nord-americans. Isabel Martínez, responsable de la immobiliària Balearic Home Mallorca, que gestiona el lloguer de l’immoble, assegura que la creació d’una ruta aèria directa entre Palma i Nova York ha estat decisiva per a l’increment en l’arribada d’aquest turisme.
La casa té 3.500 metres quadrats, amb dues piscines, heliport, 9 habitacions i 3 sales d’estar, entre altres comoditats. S’ofereix al client la possibilitat de contractar servei o dur-lo.
La immobiliària que lloga la mansió diu que el negoci va millor que abans de la pandèmia, i per aquest estiu preveuen encara més reserves.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural