La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Salut anima a totes les dones entre 50 i 69 anys a fer-se una mamografia preventiva
Cada any es diagnostiquen a les Balears 500 casos nous de càncer de mama, el més freqüent entre les dones. El 85% de les diagnosticades, el superen. I això, en part, gràcies a la detecció precoç de la malaltia.
El 2018, fins al mes d’octubre, es varen citar 30.000 dones entre 50 i 69 anys per fer-se una mamografia preventiva. És una prova molesta però important per agafar la malaltia a temps. Pot evitar tractaments agressius i fins i tot l’extirpació de la mama.
La coordinadora d’estratègia de càncer de Balears, Carmen Sánchez-Cordero, anima totes les dones en aquesta franja d’edat a participar del programa de detecció precoç. Si no reben la carta, poden demanar cita per telèfon (900 102 560) o al web cancerdemama.caib.es.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part