La portera mallorquina ha parlat en exclusiva per IB3 després de la quarta posició de la selecció espanyola a París. Cata Coll descansa aquests dies a Mallorca però no pot esborrar de la seva ment aquest sentiment de culpabilitat. Espanya era una de les aspirants a la medalla d’or i, després d’unes semifinals molt dures, la mallorquina va ser una de les assenyalades.
L’estrena de Cata Coll a uns Jocs Olímpics no ha estat la somiada, però no s’amaga. La portera de Pòrtol afronta l’adversitat amb valentia. A París, al duel contra el Brasil, va viure un dels pitjors moments de la seva carrera.
Els Jocs són una oportunitat per reconstruir-se. Cata Coll ve de guanyar un mundial i quatre títols amb el Barcelona. L’excepcionalitat feta normalitat. S’ha enfrontat a la cara més amarga de l’esport. Ara, s’ha de mirar endavant. Tornar a ser la Cata de sempre, amb la mateixa il·lusió de sempre.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa