No fa ni dues setmanes, la doctora en història Catalina Cantarellas rebia el premi Ramon Llull del Govern per la seva trajectòria professional. Aquest dimecres capvespre s’ha tornat a reconèixer la seva tasca en l’estudi de l’art i la protecció del patrimoni amb la Medalla d’Honor de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Sebastià.
Un guardó que fins ara han rebut personatges de la talla d’Agustí Villalonga o Rafael Moneo. Enguany ha estat el torn de la professora de la UIB, que ha recollit amb alegria el seu segon guardó en menys d’un mes.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa