Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La presidenta de l’Institut Mallorquí d’Assumptes Socials (IMAS) entre 2011 i 2015, Catalina Cirer, ha assegurat aquest dijous que no va tenir coneixement de cap cas d’explotació sexual a menors tutelats per l’entitat durant els anys que va ocupar aquest càrrec.
“En la legislatura 2011-2015 jo personalment, i ho puc fer extensiu al meu equip de l’IMAS, no vaig tenir coneixement de cap cas en relació a aquest tema”, ha declarat Cirer en la Comissió Política sobre l’explotació sexual a menors tutelats de l’IMAS.
Així, ha indicat que va ser coneixedora d’aquesta problemàtica per primera vegada al novembre de 2017 per una notícia que va aparèixer en els mitjans de comunicació. “Em va causar una desagradable i trista sorpresa”, ha assenyalat.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"