Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La candidata socialista a la institució insular ha exposat el seu projecte de Govern als membres del Consell Polític de la seva formació
La candidata socialista a presidir el Consell Insular de Mallorca, Catalina Cladera, ha presentat el seu projecte als socialistes de l’illa en un Consell Polític celebrat aquest dilluns capvespre.
Cladera té clar que ha de sortir a guanyar les eleccions de maig per “poder continuar amb les polítiques que s’han començat a aplicar aquesta legislatura”.
La candidata socialista ha anunciat que apostarà per ampliar les competències en ordenació turística i mobilitat, a més de defensar un augment de finançament per al Consell de Mallorca.
Per part seva, la secretària general dels socialistes de Mallorca, Mercedes Garrido, ha destacat la unitat de la seva formació i l’aval d’haver governat aquests 4 anys per tornar a revalidar en les principals institucions.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora