El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

En concret, s'han emès un total de 141 vots a la llista que ha encapçalat Catalina Cladera per a liderar la nova Comissió Executiva de la FSM, dels quals 134 han estat favorables, el 93%; set en blanc i cap nul
Catalina Cladera ha estat nomenada oficialment aquest dissabte, en el XIV Congrés de la Federació Socialista de Mallorca (FSM), nova secretària general, amb el 93% de suports.
En concret, s’han emès un total de 141 vots a la llista que ha encapçalat Catalina Cladera per a liderar la nova Comissió Executiva de la FSM, dels quals 134 han estat favorables, el 93%; set en blanc i cap nul.
Aquest ha estat el resultat del XIV Congrés de la FSM, celebrat aquest dissabte en el Teatre de Lloseta. D’aquesta manera, Cladera ha estat elegida secretària general dels Socialistes de Mallorca per primera vegada, en substitució de Mercedes Garrido, qui no es va presentar per a revalidar el càrrec.
També formaran part de la nova comissió executiva de la FSM Javier de Juan, com a sotssecretari general sectorial; Miquel Cabot, com a sotssecretari general territorial i Patricia Gómez, com a presidenta.
Antònia Sastre serà secretària d’Organització i Acció Electoral; Tolo Aguilar, secretari de Coordinació Territorial; Marc López, secretari de Política Municipal; Beatriu Gamundí, secretària de política insular i formació; Miquel Àngel Coll, secretari d’Idees i Programes; Tomeu Bauzà, secretari de Dinamització d’Agrupacions Locals i Xisco Bergas, secretari de Comunicació d’Agrupacions Locals.
A més, Óscar Cereijo serà secretari de Ciutats, Àrea Metropolitana i Mobilitat Sostenible; Nati Francés, secretària d’Igualtat; Jaume Tortella, secretari de Diversitat i Polítiques Lgtbi;
Sofía Alonso, secretària de Drets Socials i Tercer Sector; Maria Ángeles Fernández, secretària de Repte Demogràfic, Envelliment i Cooperació i Eduardo Soriano, secretari de Territori i Habitatge.
Completaran la comissió executiva Antoni Marí, secretari de Transició Ecològica, Canvi Climàtic i Benestar Animal; Antònia Truyols, secretària d’Economia i Finançament; Xavier Pascuet, secretari de Transició Econòmica i Digital; Joan Gaspar Vallori, secretari de Turisme Sostenible; Francesc Ramis, secretari de Cultura i Memòria Democràtica; Antoni Miralles, secretari d’Esports i Maria Bel Llinàs, secretària de Transparència i Participació.
En aquest XIV Congrés de la Federació Socialista de Mallorca també s’han triat als representants en el Consell Polític del PSIB-PSOE.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies