El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Va néixer un 14 de gener de 1924 a Sant Miquel. Amb el seu marit, es va mudar primer a Santa Gertrudis, després a ses Feixes de Talamanca i finalment a Puig d'en Valls, on construirien la seva casa i la seva vida
Catalina Torres Roig és ja una dona centenària i, per això, ha rebut el reconeixement de l’Ajuntament de Santa Eulària. La seva vida ha estat marcada per l’estima a la feina ben feta i a la família. La seva vitalitat és un exemple per totes les generacions.
Va néixer un 14 de gener de 1924 a Sant Miquel. Un vesí del poble es va convertir en el seu marit ara fa quasi 80 anys i amb ell es va mudar primer a Santa Gertrudis, després a ses Feixes de Talamanca i finalment a Puig d’en Valls, on construirien la seva casa i la seva vida. Sempre li va agradar molt cantar i així ho recorda el seu fill. Ell la defineix com una dona amb una forta personalitat. També com una dona molt treballadora. Des de ben petita al camp i més tard fent cases netes i també a la indústria tèxtil. Amb motiu del seu 100è aniversari ha rebut un reconeixement per part de l’Ajuntament de Santa Eulària.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies