Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Com a expert en tribunals, l'escriptor i periodista argentí relata successos que fins ara, diu, no han trascendit a l'opinió pública
Aquest divendres s’ha presentat a Palma ‘Cataluña Año Cero‘, d’Ernesto Ekaizer. És un relat que conta punt per punt el pla sobiranista, des dels dies previs a la Declaració Unilateral d’Independència fins a la Sentència del Tribunal Suprem.
Com a expert en tribunals, l’escriptor i periodista argentí relata successos que fins ara, diu, no han transcendit a l’opinió pública i que permeten entendre la gran mentida del pla sobiranista. L’objectiu del llibre, segons Ekaizer, és fixar una mirada diferent a tots els nuclis de l’acció.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou