Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
La reivindicació i la política han conviscut amb una jornada dedicada a les roses i als llibres
Catalunya ha viscut una Diada de Sant Jordi atípica, amb la Generalitat intervinguda i sense els actes oficials d’altres anys. La reivindicació i la política han conviscut amb una jornada dedicada a les roses i als llibres, i amb la necessitat d’investir un president de consens entre les forces independentistes per posar fi al 155.
Des de Bèlgica, l’exconseller Toni Comín ha demanat a la Mesa del Parlament català la delegació del seu vot. D’aquesta manera, Junts per Catalunya i Esquerra Republicana no necessitarien el suport de la CUP per investir un president en segona votació. Demà es reuneix la Mesa, que té majoria independentista.
Tot, mentre continua l’estira i arronsa entre el ministre Montoro i el Tribunal Suprem, en relació amb l’ús o no de fons públics per finançar el referèndum català.
La jutgessa de l’Audiència Nacional, Carmen Lamela, ha desestimat els recursos presentats i confirma el processament per sedició i organització criminal del major del Mossos, Josep Lluís Trapero i la cúpula política del cos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores