Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Va dirigit a casos positius de caràcter lleu i a les persones que n'han tengut contacte
Catalunya impulsarà el primer assaig clínic per tractar el coronavirus i reduir el contagi de la pandèmia. L’assaig va dirigit a casos positius de caràcter lleu i a les persones que n’han tengut contacte.
Les proves es duran a terme a dues zones concretes amb un nombre elevat de casos: la Cónca d’Òdena, a la demarcació de Barcelona i la zona metropolitana nord de Barcelona i es farà amb 195 persones infectades i 3.000 contactes.
Als positius se’ls aplicarà un medicament anti-retroviral i als contactes un medicament, que tradicionalment s’ha usat per a la malària i altres malalties. Si és efectiu, l’objectiu és estendre el tractament a tota la població.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania