La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'usuari tria si vol el bucle magnètic
Des d’avui, la Catedral de Palma compta amb un sistema de bucle magnètic a la capella de Sant Pere, on s’oficien les misses. Aquest sistema permet que els portadors d’audiòfons i implants coclears puguin seleccionar un mode en l’aparell que els permet rebre la microfonia directa. Així no senten remors ni ecos i destrien molt millor les paraules.
Un rètol indica que el servei està disponible. Únicament s’ha de canviar un selector a l’aparell auditiu. Sense sol·licitar cap servei a ningú. Els usuaris destaquen que, amb el bucle magnètic, hi senten molt més clar i entenen el cent per cent de la cerimònia.
El sistema de bucle magnètic a la Seu és fruit d’un acord de la Conferència Episcopal i l’ONCE. Ja n’hi ha a altres llocs de culte com la Catedral de Santiago, Monserrat o el Pilar. També a algun caixer automàtic de Mallorca.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura