Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El número, dotat amb 750.000 euros a la sèrie, ha estat venut a Maó, Sant Lluís i Alaior (Menorca), S'Arenal, Palma, Llucmajor, Palmanova (Mallorca) i Sant Antoni de Portmany (Eivissa)
154
Part del 44469, el segon premi del sorteig dels Reis, ha estat venut en diverses localitats de Mallorca, Menorca i Eivissa. El número ha estat molt repartit per tota Espanya.
El número, dotat amb 750.000 euros a la sèrie, ha estat venut a Maó, Sant Lluís i Alaior (Menorca), S’Arenal, Palma, Llucmajor, Palmanova (Mallorca) i Sant Antoni de Portmany (Eivissa). Pots comprovar en aquest enllaç el teu número de la loteria.
El primer premi del sorteig extraordinari de la loteria dels Reis, celebrat aquest dijous i dotat amb dos milions d’euros a la sèrie (200.000 euros al dècim), ha estat pel número 41665.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància