El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Associació d'Amics del Poble Sahrauí fa una crida a la sensibilització
Enguany, seran 23 els nins i nines provinents del camp de refugiats de Tindouf, que passaran l’estiu a Mallorca. Aquesta xifra, del programa ‘Vacances en pau’, és lleugerament inferior a la de l’any passat. Es confirma una tendència a la baixa, d’ençà de la pandèmia.
L’Associació d’Amics del Poble Sahrauí fa una crida a la sensibilització. Mentrestant, els infants sahrauís que han vingut enguany han gaudit aquest dissabte de la seva festa de benvinguda. Tots ells ja han passat per la revisió mèdica que se realitza tots els anys.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle