Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Aquests darrers 3 anys, només a Inca han baixat de 40 a 8 tones recollides
Cau en picat la producció d’ametlles a Mallorca. Durant 30 anys la producció ha anat minvant progressivament per mor de l’abandó del camp, però aquests darrers 3 anys només a Inca han baixat de 40 a 8 tones recollides. Això, segons els afectats, a causa de l’aparició de la Xylella.
Ara fa dos anys que es va detectar el primer cas a Mallorca. De llavors ençà aquesta malaltia ha afectat de bon de veres els camps. D’aquí a pocs anys els pagesos preveuen que ja no quedi cap bessó dels ametlles tradicionals de les nostres illes. Tots coincideixen que d’aquí a pocs anys ja s’hauran perdut totes les races autòctones d’ametllers, tan típiques de la nostra terra. I fins i tot la qualitat és tan dolenta que el kilo d’ametlla s’arriba a fer a 50 cèntims, però és que el problema encara no acaba aquí.
Els pagesos també alerten que aquest problema també afecta l’atmosfera. Hem de pensar que es poden perdre quarterades d’arbres productors d’oxigen i si no se substitueixen la temperatura continuarà augmentant a les Balears.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç