Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Els indicadors són especialment negatius quan es demana als empresaris quina expectativa tenen per al darrer trimestre de l'any
Cau la confiança empresarial a les Balears, més d’un 4 per cent, i ho fa a totes les illes, i a tots els sectors. Els indicadors són especialment negatius quan es demana als empresaris quina expectativa tenen per al darrer trimestre de l’any.
Els que s’hi mostren optimistes són una minoria, clarament superats pels que pensen que els anirà malament. En el conjunt de les Illes, el balanç és de més de 14 punts negatius. I per sectors, les expectatives són pitjors a la indústria, el transport i l’hoteleria, i el comerç, per més de 20 punts negatius.
A la construcció, les perspectives són millors encara que també les previsions desfavorables superen les positives en cinc punts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania