L'associació Petits Cellers fa balanç de l'anyada 2024, que qualifica de "molt bona"
Els 49 productors de Petits Cellers han recollit enguany quasi 4 milions de quilos de raïm, amb els quals han elaborat 2 milions i mig de litres de vi. És una xifra un 20% inferior a la de l’any passat, en què la collita va ser de 5 milions de quilos. Però no tot són males notícies, ja que els vins que s’estan elaborant seran de molt bona qualitat.
Els efectes del canvi climàtic obliga els viticultors a estar molt amatents de la resposta de les plantes, que s’estan adaptant a una climatologia molt variable, amb pluges molt irregulars i temperatures cada vegada més elevades.
Dels 2 milions i mig de litres de vi produït per petits cellers, gairebé la meitat corresponen a les varietats de vi negre, un 36% són vins blancs i un 15% corresponen a vins rosats.
I quin any han dit que no és bona? Això només és vendre fum.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses