Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Feia 10 anys que no teníem una taxa tan baixa
La mitjana espanyola no arriba a les 40 infraccions, però les Balears històricament sempre l’han superada perquè les dades inclouen els delictes de la població flotant, dels turistes que ens visiten.
De juliol a setembre, la taxa de criminalitat ha caigut més de 5 punts a les Illes en comparació al segon trimestre del 2020. Feia 10 anys que no teníem una taxa tan baixa. Sense grans esdeveniments ni festes populars, i amb les restriccions sanitàries vigents, pràcticament tots els delictes han disminuït.
Enguany, han caigut molt els robatoris amb violència, el tràfic de drogues i les violacions. En canvi, han augmentat els homicidis i assassinats consumats, perquè l’any passat hi hagué 4 casos i aquest 2020 ja se n’han registrat 5.
Per illes, les infraccions penals abaixen sobretot a Eivissa, més de 29 punts. Però el Balanç de Criminalitat també analitza el comportament de municipis amb més de 30.000 habitants. Els delictes davallen sobretot a Calvià, 43 casos manco per cada mil habitants. També a Llucmajor i Santa Eulària des Riu però han augmentat lleugerament a municipis que no són turístics. Hi destaca Inca i Marratxí.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors