La Universitat ha declarat el dia d'avui com a no lectiu per evitar que els estudiants es desplacin fins al campus
Incidències importants a la Universitat de les Illes Balears a Palma. S’ha esfondrat part del sostre a l’edifici Anselm Turmeda. Per aquest incident, no hi ha hagut cap persona ferida.
La UIB ha decidit declarar el dia d’avui dimarts com a no lectiu: “El temporal està ocasionant nombrosos talls de carreteres i la interrupció del subministrament elèctric en alguns punts de Mallorca. Això podria impedir el correcte funcionament de les classes en línia per a una part de l’alumnat”, ha explicat la Universitat en un tuit.
També ha recomanat al personal evitar el desplaçament al campus per carretera i ha demanat fer teletreball i classes en línia.
Vuit torrents desbordats i 17 trams de carretera tallats per Juliette
No es raro que ocurra, visto en las fotos un material endeble
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys