Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els hotelers de les Illes reclamen que es torni a facilitar la inversió per acabar de completar les reformes que queden pendents
El 2019 ha marcat un punt d’inflexió a la baixa pel que fa a la inversió en compres d’establiments hotelers o en reformes, després d’un 2018 de rècord històric tant a les Illes com en àmbit nacional. L’any passat es va registrar una inversió hotelera a l’arxipèlag balear de 389 milions d’euros. Va ser la més alta de l’Estat, però aquesta xifra representa una davallada del 60% respecte dels 967 milions registrats en el 2018. En el conjunt de l’Estat, la inversió hotelera ha baixat gairebé un 50%, situant-se en els 2.500 l’any passat. Així i tot, les Balears, amb les Illes Canàries, aglutinen el 36% de la inversió total.
Precisament, els hotelers de les Illes reclamen que es torni a facilitar la inversió per acabar de completar les reformes que encara queden pendents. El RIU Concòrdia té previst obrir per Setmana Santa i ho farà amb un augment de categoria. És el darrer dels 5 hotels de la cadena mallorquina que quedava per reformar. En total RIU hi haurà invertit més de 80 milions d’euros entre el 2014 i el 2020.
Entre el 60 i 65% de la planta hotelera de Mallorca ja s’ha reformat. La federació hotelera de l’illa reclama al Govern que la llei torni a facilitar la inversió per completar la millora de tots els establiments. Per acompanyar la iniciativa privada en la millora de la destinació i sobretot de les zones madures, el Consell de Mallorca reclama al Govern central que permeti als Ajuntaments amb superàvit fer inversions.
Les Balears, amb les Illes Canàries, aglutinen el 36% de la inversió hotelera total de l’estat. Els inversors nacionals han superat els estrangers i entre les primeres posicions hi ha cadenes balears com Barceló i Ròc Hotels.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys