Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'home del Temps d'IB3 Notícies, Dani Capó, ha predit el fenomen
De vegades, és difícil gravar-los, però encara més ho és emetre’ls en directe. Durant l’emissió de l’espai del Temps de l’IB3 Notícies Migdia, un llamp ha caigut en directe. Mentre el nostre home del temps, Dani Capó, explicava que la pluja havia arribat a Llucmajor, un llamp ha aparegut al centre de la pantalla.
Fins i tot Dani Capó ha predit aquest fenomen, ja que just abans que aparegués el llamp havia anunciat que tronava a Llucmajor.
Durant el que resta de setmana, pot ploure arreu de les Illes, encara que seran ruixats aïllats. Si voleu consultar la previsió del temps, ho podeu fer a la pàgina web del Temps d’IB3 Notícies.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia