Milers de persones es manifesten a Palma pel ‘no’ als decrets d’habitatge
Els promotors pretenen que aquesta cita sigui el pas previ a una vaga general
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
L'avioneta, presumptament captada durant el vol, aquest dissabte.
6997Una avioneta ha caigut a la mar aquest dissabte, a 100 metres de la línia de la costa del Port de Sóller. Es desconeix el nombre d’ocupants i com estan. Sí que se sap que era una nau acrobàtica biplaça, que ha sortit de l’aeròdrom de Binissalem a les 18 hores L’avís s’ha rebut a les 20.20 hores i l’accident ha ocorregut passades les 20 hores davant del far del port. A una embarcació n’han estat testimonis i algunes persones haurien enregistrat l’aparell aquest mateix dissabte.
#AMPLIACIÓ Capten amb el mòbil, presumiblement, l’avioneta caiguda a l’aigua a Sóller.
↘️ https://t.co/jlL3sVO4Zs pic.twitter.com/VWHUCIJLFD
— IB3 Notícies (@IB3noticies) August 2, 2025
S’han activat efectius del parc de bombers del mateix port; també Salvament Marítim i els agents del GEAS de la Guàrdia Civil, que han iniciat les tasques subaquàtiques. S’ha instal·lat l’operatiu a la base militar del port amb un lloc de comandament avançat, amb la presència d’Emergències 112, la CUCO, la UOPJ, l’ETPJ d’Algaida, SMP-1 i efectius de seguretat ciutadana de la companyia de Calvià.
En el moment de tancar l’edició, encara no s’han trobat els seus ocupants. Sí que han localitzat algunes restes de l’aparell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els promotors pretenen que aquesta cita sigui el pas previ a una vaga general
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
"Tenien previst firmar contractes de lloguer i ja no ho volen perquè hi ha por i inseguretat jurídica"