El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Policia Local confirma un descens importat de telefonades de veïns des de la matinada del divendres
104
El portaveu de la Policia Local de Palma, Juan Luis Sánchez, s’ha mostrat sorprès de la tranquilitat amb la qual han treballat aquest cap de setmana. “Ha anat beníssim”, ha dit en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio. Les telefonafes al 092 i al 112 han minvant gràcies, ha explicat, a la reobertura de l’oci nocturn. Des del divendres, els agents han obert 22 actes, poques de les quals per botellades.
Sánchez s’ha referit també a la macro botellada d’aquest dissabte a Muro. No descarta, malgrat la calma viscuda aquest cap de setmana, que una convocatòria semblant es faci a Ciutat, però ha destacat que “la prevenció que s’ha fet a l’estiu, amb la neutralització de zones com els polígons o el barri de Santa Catalina ha donat bons resultats”. Creu el portaveu de la Policia Local de Palma que aquesta “bona feina” pot ajudar a dissuadir els convocants. I si passa, “estem preperats”, ha afirmat.
A MURO, LA POLICIA LOCAL ES VA SENTIR DESBORDADA
El cos policial de Muro ha denunciat que no tenia mans per controlar els participants en la macrobotellada de la matinada del dissabte. Només hi havia 4 policies per intentar mantenir l’ordre entre els joves. Creuen que, en aquests casos, ha d’intervenir la Delegació de Govern de l’Estat, que “pot enviar agents d’altres pobles o la Guardia Civil“, ha dit José Miguel González, representant sindical de la Policia Local. “Un municipi de 3.000 persones no pot absorbir això, és impossible”, s’ha queixat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle