Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Considera que no n'hi ha prou amb els actuals desfibril·ladors
Comissions Obreres reclama la implantació urgent d’un servei sanitari permanent durant la temporada alta a l’aeroport de Menorca. El sindicat considera que no n’hi ha prou amb els actuals desfibril·ladors i insisteix que amb una farmaciola es podria donar una millor resposta.
CCOO recorda que aquest servei ja existia a l’aeroport menorquí el 2012, però que va ser llavors quan Aena va decidir suprimir-lo i prestar-lo únicament a aquells aeroports amb un tràfic de passatgers igual o superior als 8 milions.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució