El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El sindicat exigeix que el conveni autonòmic s'apliqui a totes les contractes i no només a les noves
144
Comissions Obreres ha convocat una vaga indefinida a partir del 14 d’octubre en el servei de neteja i recollida de fems a tota Mallorca. En una assemblea de treballadors celebrada ahir amb més de 250 treballadors, es va decidir per unanimitat convocar la vaga.
El motiu de les mobilitzacions segons CCOO és el bloqueig de la negociació del conveni autonòmic que vol introduir una clàusula perquè la seva aplicació només sigui per les noves contractes i no les vigents. El sindicat està en contra i diu que l’aplicació ha de ser efectiva a totes les contractes.
Segons el sindicat, la resposta de les patronals és que no poden repercutir els increments si no estan en els plecs de condicions i les administracions diuen que no poden modificar els plecs ja vigents.
CCOO afirma que és un conveni signat i publicat que és d’obligat compliment.
El sindicat recorda que la neteja viària i la recollida de fems és un servei essencial per a la població. Assegura que la majoria de treballadors cobra el Salari Mínim i que les condicions de feina impliques sobrecàrregues i jornades de fins a 12 hores sense cobrar hores extra. També es queixen de l’antiguitat dels vehicles i la manca de manteniment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles