Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Reclamen millores salarials i laborals per a prop de 900 professionals de l'educació de 0 a 3 anys
El sindicat Comissions Obreres fa una declaració institucional per desbloquejar la situació laboral dels més de 900 treballadors d’escoletes de 0 a 3 anys de Mallorca i Eivissa. Segons el sindicat, els treballadors de més de 200 escoletes públiques i unes 150 de privades pateixen precarietat laboral. Els seus sous no superen els 1.040 euros i, en molts casos, no arriben al salari mínim interprofessional, amb la corresponent pèrdua de poder adquisitiu dels treballadors.
Des de fa 6 mesos, es manifesten per reclamar canvis i demanar a totes les forces polítiques que intervenguin en les negociacions amb les patronals encarregades dels serveis d’escoleta. La Federació d’Ensenyament de CCOO fa una crida a totes les forces polítiques en una declaració institucional a favor de dignificar les condicions laborals del col·lectiu d’ensenyament infantil de 0 a 3 anys. Actualment, les patronals es neguen a assumir les demandes laborals de les treballadores, ja que el 90% del personal laboral del col·lectiu són dones.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada