Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El sindicat vol exposar la manca de diàleg a l'àmbit de la funció pública i reclamar un acord plurianual amb increments de sou
El secretari general de Comissions Obreres durant la roda de premsa
109El sindicat Comissions Obreres (CCOO) ha convocat una concentració davant el Congrés dels Diputats el 14 de juliol per “cridar l’atenció” del Govern central i dels grups parlamentaris davant la pèrdua de poder adquisitiu dels empleats públics i per demanar millores salarials.
Aprofitant la celebració del debat sobre l’estat de la nació els propers 12, 13 i 14 de juliol a la Cambra Baixa, el sindicat vol exposar la manca de diàleg a l’àmbit de la funció pública i reclamar un acord plurianual amb increments de sou.
Necessitat urgent
El secretari general de CCOO, Unai Sordo, ha explicat en roda de premsa la necessitat urgent de negociar alces als sous públics -que aquest any van pujar un 2%, sense negociació prèvia amb els sindicats-, perquè no continuïn perdent poder adquisitiu amb una inflació que se situa ja en el 10,2% al juny.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida