Consideren que la temporada turística ha estat positiva
Comissions Obreres denuncia reticències de les patronals hoteleres per implantar una eina pactada en el conveni sectorial, que servirà per mesurar les càrregues de treball a cada un dels establiments turístics de les Illes. Consideren que la temporada turística ha estat positiva a l’arxipèlag, tant en rendibilitat com en ocupació laboral. Ara bé, també critiquen que se segueixen produint ritmes de feina elevats i que en massa casos no es respectin jornades ni dies de descans en temporada alta. Asseguren que això deriva en problemes de salut per als treballadors del sector hoteler.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda