Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
"Amb augments del 2%, els treballadors perden un poder adquisitiu que no consentirem", ha dit fent el sindicat fent referència a la inflació
EFE.
87Sindicats i patronal tenen fins al gener de 2023 per acordar les bases del nou conveni col·lectiu de l’hoteleria, un dels més importants de les Balears. Comissions Obreres no ha desvelat quin increment salarial exigirà pels treballadors del sector, però sí que haurà d’estar en la línia de la forta inflació.
“Demanarem un augment salarial important. Els preus han pujat, al juny ho feren un 9,7% a les Balears. Amb increments de sou del 2% o del 3%, els nostres treballadors patiran una pèrdua del poder adquisitiu que no podem consentir. A més, demanarem revisions salarials anuals”, ha declarat Yolanda Calvo, secretària d’ocupació i formació de CCOO, en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Calvo s’ha mostrat optimista envers la negociació del nou conveni de l’hoteleria. “Tenim fins al gener de 2023, ja estam preparant l’estratègia de negociació per un acord que sigui beneficiós per tothom”, ha dit.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou