Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
"Hauríem d'haver sortit quan va apujar el preu de la llum perquè la situació és d'urgència" ha dit Servando Pereira, secretari general d'UGT
157
A Menorca han estat una cinquantena les persones que hi han participat i entre elles alguns dels principals dirigents polítics dels socialistes menorquins com la seva secretària general i Presidenta del Consell Susana Mora a més dels batles de Maó i Es Castell.
Durant els parlaments, precedits per un minut de silenci, els representants sindicats a Menorca han repassat les demandes de la convocatòria estatal i han argumentat que aquí encara es fa més necessari reivindicar el lema d’aquesta manifestació Contenir els preus, protegir l’ocupació i frenar el deteriorament de les condicions de vida.
Antonio Soria, secretari general de CCOO de Menorca afirma que la situació encara podria arribar a ser pitjor perquè la majoria de productes que consumim venen de fora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància