L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els jubilats de Balears han percebut aquest mes de juny 86 euros menys que la mitjana estatal per la seva pensió
Els jubilats de les Balears han percebut aquest mes de juny 86 euros menys que la mitjana estatal per la seva pensió, segons xifres de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS).
El sindicat CCOO ha exigit aquest dimarts a Palma que es prenguin les mesures necessàries per garantir el futur de les pensions. La pensió mitjana de jubilació dels ciutadans de les Illes ha estat de 978 euros aquest mes, mentre que en l’àmbit estatal s’ha situat en 1.063 euros. D’aquesta manera, la pensió de jubilació a les llles és la sisena més baixa de l’Estat, per davall d’Andalusia, Múrcia, Galícia, Extremadura i el País Valencià.
Dimarts, a Palma, pensionistes i jubilats de CCOO de les Illes Balears han fet entrega d’una carta a la direcció de la Seguretat Social, en defensa del sistema públic de pensions. Aquest acte s’ha fet simultàniament amb les altres comunitats autònomes.
La missiva demana que s’equipari la pujada de les pensions a la pujada de l’IPC, entorn del 2%. El sindicat denuncia que la reforma que es va imposar unilateralment el 2013, cerca reduir en curt i llarg termini la despesa en pensió.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues